Alla inlägg under oktober 2011

Av Hanna Löwendahl - 11 oktober 2011 09:25



Den här tårtan gjorde jag till Henrietta i födelsedagspresent=). Jag har gjort den i vit sugarpaste och prickarna är även dem gjorda i sugarpaste. Man kavlar ut sugarpasten halvvägs, sedan lägger man dit prickarna som man skär ut från en "rulle" man gjort på brun o svart sugarpaste. kavlar sedan ut den färdigt så fastnar prickarna i.

Chokladanslag...återigen mitt favoritrecept på tårtbotten, fylld med chokladmousse och ahlgrens bilarfluff.

   

Av Hanna Löwendahl - 7 oktober 2011 08:53

 


Ville bjuda mina kära kollegor på tårta och bestämde mig för att experimentera lite....och detta blev resultatet=)


Den är gjord i rosa sugarpaste och leopardfläckarna är handgjorda och även dem i sugarpaste.

Den är gjord på chokladanslag (mitt favoritrecept som kan hittas under kategorin "recept") och fylld med kiwi och krusbärsmousse.

Hoppas dom tycker om den!

Skapa flashcards